miercuri, 18 martie 2009

18


Ce gandire limitata am putut sa am cand am gandit ca o sa trec cu vederea aceasta zi si ca nu conteaza... Cum am putut sa cred asa ceva? Nu o sa ma mai intalnesc niciodata aceasta zi, aceasta varsta, acesti ani minunati... Asa ceva nu trebuie sa treci cu vederea, nu ai voie! Am zis ca nu-mi pasa... Nu are cum sa-ti nu pese... in adancul inimii tale te gandesti zilnic si suferi, si in exterior incerci sa arati opusul, ca esti indiferent. Dar Dumnezeu s-a indurat de mine si mi-a deschis ochii, m-a scos la lumina. A fost cea mai frumoasa zi din viata mea, prima zi perfecta. Prima zi din viata mea cand am simtit iubirea celor din jur, am simtit ca sunt iubita...vai, ce sentiment minunat, aceasta dragoste, sa simti ca insemni ceva pentru cineva, si am simtit-o. Chiar saptamana asta ma gandeam de ce unii oameni plang de fericire....daca esti fericit de ce sa plangi, cum poti sa plangi de fericire si nu intelegeam...Acum cunosc sentimentul. Tot astazi a fost prima zi din viata mea cand am plans de fericire. A fost superb. Pe langa Ana, Alex, Alex V., toata clasa mi-a fost alaturi, sa vezi ca atata lume e acolo pentru tine si se bucura impreuna cu tine... Astazi a fost o zi traita, si cu parere de rau ca nu este asa in fiecare zi, sa nu trebuiasca un eveniment special, ci pur si simplu, viata noastra sa fie ea insasi evenimentul pentru care ar trebui zi de zi sa ne bucuram. Si ma gandesc ca m-am simtit iubita, dar cum sa nu te simti iubit cand Fiul Lui Dumnezeu si-a dat viata pentru tine; daca cel mai bun prieten al tau si-ar da viata pentru tine gandurile tale ar fi de multumire si ca nu ai avea ce rasplata mai mare sa-i dai decat si tu viata ta; este asa de simplu si totusi nu este simplu deloc. Doamne iti multumesc pentru dragostea Ta si pentru ca mi-ai oferit aceasta zi plina de experiente. Mesajul de la Ema: "Alice, Ii multumesc Domnului ca te cunosc si ca esti prietena si verisoara mea! Iti doresc din toata toata inima mea, Alice, sa fii bolnava de dragostea Domnului Isus! Omul ascuns al inimii tale sa aiba curatia nepieritoare a unui duh bland si linistit, care este de mare pret inaintea Lui Dumnezeu! Te iubesc mult!" Multumesc, Ema... Cred ca esti singura care ai stiut sa-ti arati afectiunea fata de mine chiar si numai prin cuvinte! Mesajul de la Kati: "God bless you with love and peace and may God be the one to grant you the wisdom to choose the right path!" Cred ca acum realizez ce mult avem noi oamenii nevoie de iubirea celor din jur, si eu personal...; sa primim si sa oferim iubire de la egal la egal, asa cum stim noi mai bine si sa o facem din toata inima. Si nu pot sa spun ca nu am fost inconjurata de iubire, de familie...doar ca, presupun, aceasta iubire nu este exteriorizata, iar acum cred ca acest lucru este necesar, un lucru greu, dar esential. Te-ai nascut intre oameni, traiesti printre ei si impreuna cu ei... Nu ai cum sa te separi de societate ( cum credea personajul principal din "Adolescentul", si cred ca si din aceasta cauza nu si-a putut pune in practica ideea care l-a macinat atata timp) viata sociala este vitala pentru noi oamenii. Ai puea totusi sa te inchizi in carapacea ta, dar doar pentru un timp, nu ai rezista....Singuratatea este cea mai sfasietoare boala letala, te consuma pe dinauntru, ca un vierme... Acum sper ca nu am facut too much big deal acout my birthday... Eu intentionasem sa nu fac deloc si acum sper sa nu fi exagerat. Acum o sa ma duc la culcare...